UTM tagi datu apkopošanai

 

UTM tagi ir manuāli pievienojami kodi saitēm, kas palīdz apkopot datus un piešķirt tiem papildus vērtības precīzākai datu analīzei. Šie kodi veido papildus datu kopas Google Analytics, līdz ar to rodas iespēja nodalīt vienu apmeklējuma plūsmu no otras. Piemēram, izmantojot UTM saites, mājaslapas apmeklējuma datu masīvā ir iespējams  nošķirt sociālo tīklu organisko plūsmu no tās, kas tiek veidota ar maksas reklāmām. Turklāt, plūsmu iespējams sadalīt vēl detalizētāk, nošķirt apmeklējumu no katra ieraksta sociālo tīklu kontā, un analizēt to, kas ir interesantākais saturs mērķauditorijai. Šādi marķēto saišu veidošanai ir paredzēts jaunais UTM pārveidotājs.